Polderbeef

branding | grafisch ontwerp | website | e-commerce

Het korte keten verhaal van Polderbeef zorgt ervoor dat het rundsvlees van bij de landbouwer rechtstreeks verhandeld wordt via hoevewinkels en landbouwers en heel snel bij de consument belandt.

Om je vingers bij af te likken!

Duotix gaf Polderbeef een unieke identiteit die commercieel en dynamisch oogt. De combinatie van de gouden kleuren en de fotografie zorgen voor een sterke visualiteit die de filosofie van het bedrijf 100% weerspiegelt. Duotix zorgde voor een krachtige start met commerciële posters, folders, flyers, spandoeken en stickers.

 

Runderen die grazen in de vette Polders

Duotix koos ervoor om naar de weidse Polders te trekken samen met de fotograaf, een natuurlijke omgeving waar de runderen en de weilanden op een natuurlijke en originele manier naar voor konden worden gebracht. De beelden bevatten alles waarvoor Polderbeef staat: kwaliteit, de weidse Polders en smaakvol rundsvlees in een korte keten verhaal. Daarnaast werd elk stukje rundsvlees op een heerlijke manier gefototografeerd voor deze unieke online shop. 

 

Bestel online, betaal en haal het af bij jou in de buurt!

De website werd ontworpen en opgebouwd volgens het concept: webdesign, structuur, seo copywriting, shop met online betalen, alle verdeelpunten, beheersystemen enz. Deze mobielvriendelijke shop maakt het mogelijk om op eenvoudige manier je stukje vlees te selecteren, online te bestellen en af te halen bij de boer of hoevewinkel in jouw buurt.