De Waterbeer

branding | grafisch ontwerp | website

De Waterbeer, voorheen Vanhove Cleaning, is reeds meer dan 35 jaar een bekende speler op vlak van ruimen, ontstoppen en reinigen in de regio Zedelgem, Torhout en Brugge. De Waterbeer biedt een ruime waaier van diensten en is hiermee een toonaangevend bedrijf binnen deze sector. Ze staan dagelijks klaar voor meer dan 1000 klanten, waaronder particulieren, bedrijven, industrie, overheid en de openbare sector.

Visueel sterk

De Waterbeer gooide het over een totaal andere boeg. Een nieuwe naam De Waterbeer met sterk logo, herkenbare huisstijl en website werd door het team van Duotix gecreëerd. Daarnaast werden alle vrachtwagens opnieuw bestickerd, reclamepanelen vervangen, nieuwe bedrijfskledij ontworpen en zoveel meer. Kortom, het bedrijf werd van A tot Z in een nieuw jasje gestoken en een sterke merkidentiteit werd geboren.

De naam en het logo van De Waterbeer illustreert de groei, de dynamiek, de kracht en het vertrouwen. De sterke huisstijl met zijn rode kleur, de dynamische beelden en de copywriting werden tot één geheel gebracht en vormden de ingrediënten voor de uitwerking van deze professionele website.  

Een overzichtelijke website

De Waterbeer koos voor ons om de website onder handen te nemen. Een webcreatie waarin de nieuwe identiteit werd verwerkt. Het werd een overzichtelijk en mobielvriendelijke geheel waarin we hun belangrijkste troeven naar voren schoven.