Think Pink

website | webapplicatie | e-commerce | branding

Think Pink is de nationale borstkankercampagne die zich dagelijks inzet voor borstkankerpatiënten en hun familie. Zij willen via hun website en acties meer aandacht vragen voor borstkanker en screeningsmammografie. Ze informeren, sensibiliseren, financieren wetenschappelijk onderzoek en zamelen geld in voor zorg- en nazorgprojecten.

Think Pink technisch en esthetisch in het nieuw

Think Pink is een dynamische organisatie, die mensen warm maakt om zich samen in te zetten in de strijd tegen borstkanker. Om de bron aan informatie, de vele acties, de hartverwarmende projecten en de online shop te ondersteunen, kreeg de website een dynamische make-over. Op technisch vlak was het een uitdaging voor onze programmeurs om de hoeveelheid aan artikelen in het nieuwe jasje te steken, ontworpen door ons grafisch team. De hoeveelheid info gestructureerd in een geslaagde frisse, hedendaagse uitstraling doet ons met trots terugkijken naar het project.

“Net de mooie frisse website bezocht. Dankjewel voor het harde werk aan jullie topteam!” 

Heidi Vansevenant – voorzitter Think Pink
Restyling van de huisstijl

Kracht, vechtlust en het samenhorigheidsaspect van zowel de organisatie, de deelnemers, lotgenoten als sponsors kenmerken Think Pink. Een huisstijl die het harde werk van Think Pink waardig is, daar zorgden we met het ganse team voor. De herkenbare roze kleur in combinatie met krachtige beelden en de juiste woorden accentueren het positieve Think Pink verhaal.

Website, webapplicatie & e-commerce werken naadloos samen

De drietalige website kreeg niet alleen een nieuwe stijl, ook de functionaliteit en user experience werd volledig herzien. Het duidelijke doel die de organisatie voor ogen heeft, moet zich weerspiegelen in zowel de website, de applicatie als de online shop. Met je Think Pink account kan je je inschrijven in één van de acties, deelnemers sponsoren, bestellen, … Door te werken met een centraal Think Pink account kan het Think Pink team de betrokken mensen vlot bereiken.

Centraal beheer op maat

Dankzij ons intuïtief en op maat gemaakte beheerplatform is alles voor het Think Pink team overzichtelijk en centraal beheerbaar. Acties, sponsors, sponsoring, deelnames, nieuws, blog, online bestellingen, beheer van contacten, ... Een flinke uitdaging als je weet dat Think Pink elk jaar vele tienduizenden deelnemers heeft aan tientallen grote evenementen. We bieden dus een eenvoudige en efficiënte oplossing om het overzicht te bewaren door een op maat gemaakte website & online applicatie met centraal beheersysteem.