Online advertentiebeheer

Adverteren op internet kan tegenwoordig op een heel eenvoudige manier. Adverteer waar en wanneer je wil en bereik de juiste doelgroep. In slechts enkele kliks kan een campagne worden opgestart.

Kies voor rendement

Vaak worden er advertenties geplaatst in tijdschriften, kranten en magazines en/of wordt er online geadverteerd. Stel je je wel eens de vraag of deze advertenties wel voldoende rendabel zijn? Heb je er eens bij stil gestaan dat bepaalde advertenties wel eens extreem duur kunnen zijn en dat er andere alternatieven zijn die een pak minder kosten en veel meer renderen?

Zoekmachine advertenties (SEA)

Dagelijks zoeken miljoenen mensen bedrijven, organisaties, producten en informatie via de zoekmachines. Zoekmachines zoals Bing en (vooral) Google worden gebruikt om informatie op te zoeken. SEA kan op een efficiënte manier bezoekers brengen naar  je website. Je bepaalt zelf bepaalde factoren zoals  je doelpubliek, de regio’s, leeftijd van de surfer en zoveel meer. Handig en altijd bij te sturen. Je betaalt pas wanneer er op deze advertentie geklikt wordt. Aangezien Google Adwords prijzen hanteert via opbod, kan dit vaak een duurdere vorm van adverteren zijn. Echter is een gerichte, correcte (en in dit geval dan een bijna concurrentieloze) search engine advertentie nog steeds één van de betere methodes van online adverteren.

Sociale media advertenties (SMA): Het oerwoud

Vooral Google Adwords en Facebook advertenties zijn momenteel zeer populair om te adverteren. Daarnaast is er echter ook Twitter, Instagram, Linkedin en YouTube, maar ook Pinterest doet er alles aan om bedrijven meer mogelijkheden te bieden en ondersteunend te zijn binnen hun marketingstrategie. Maar welke vorm kies je nu best? Wij begeleiden je in dit oerwoud van nieuwe digitale media.