Concept

Een sterk verhaal is essentieel voor een sterke corporate branding. Duotix creëert graag voor elk klant een uniek concept en daar zijn we sterk in. We overtuigen u graag.

Concept verkeerszaken.be

Duotix schrijft elk verhaal graag uit en gaat op zoek naar een opvallend concept dat past bij het bedrijfsimago. Voor verkeerszaken.be gingen we op zoek naar een user experience die heel snel het verhaal brengt, overtuigt en de gebruiker voorstelt om actie te ondernemen om de ontvangen PV of dagvaarding online door te sturen voor (gratis) begeleiding.

Het resultaat kan je zien op verkeerszaken.be.

Van concept meeting tot wireframing

We starten met een meeting waarin de creatievelingen van ons team worden betrokken. We maken kennis met jou, je bedrijf en luisteren graag. We brainstormen misschien al eens kort over mogelijkheden en onze bevindingen. Nadien zit ons team samen om hierop een concept uit te bouwen. Niet onmiddellijk iets grafisch, maar puur conceptueel. Vaak krijgt dit concept een wireframemodel, zoals je hierboven ziet. Soms wordt dit op deze manier voorgesteld aan de klant, soms wordt dit intern verwerkt tot een effectief design, samen met het resultaat van de rebranding, renaming en/of copywriting van het project.

Een professioneel en getalenteerd team zorgt ervoor dat  je positie op de markt zal worden versterkt of zelfs volledig opnieuw wordt gepositioneerd.

Onderscheidend, vernieuwend en resultaatgericht.

Een concept die je doelgroep aanspreekt. In enkele seconden, zonder iets aan het toeval over te laten. Deze applicatie ondersteunt het fotograferen van een PV of dagvaarding, die onmiddellijk en zonder tussenstappen kan worden doorgestuurd naar verkeerszaken.be.

In deze case overtuigen facebook reviews, facebook likes, een blog en andere elementen de gebruiker om te kiezen voor de diensten van verkeerszaken.be. Feiten die overtuigen.

Een beeld vertelt meer dan duizend woorden

Een gekend gezegde, maar daarom niet minder waar. Fotografie spreekt. Daarom werken wij ook een fotografieconcept uit tijdens dit traject.

Welke kleuren, welke blikken, welke mensen, welke afwerking, welke sfeer willen we? Samen gaan we op zoek naar de perfecte beelden om de boodschap ook zonder woorden al tot bij de klant te krijgen. Wat je ziet geloof je, zonder beelden zijn woorden dan ook vaak niet krachtig genoeg om de klant te overtuigen.